søndag den 20. februar 2011

Vi kan vist ikke klage over vejret

Frida med sporgrejDe sidste to weekender har vi vist været superheldige med vejret, for på trods af at det har været blæsende koldt og sne på hverdagene, har vi haft flot solskin til vores lørdagstræning i Haunstrup og søndagens spor i Ådalen.
Overgangsholdet, som Lis og jeg træner, er rigtig gode, så vi krydrer med lidt dirigeringsting, som vi normalt ikke tager med den slags hold.
markprøveholdet hos Kaj, har vi lavet en masse markering og dirigering i noget terræn med tæt bevoksning, som vi normalt ikke træner i og det er en udfordring. Vi har også lavet nogle gode øvelser, hvor flere hunde er "på" samtidig og det er rigtig godt for den utålmodige Frida.
Sværhedsgraden i Frida's sportræning bliver stille og roligt øget, så i dag har vi gået et 400 meter spor, der var 3 timer gammelt. Vi havde et lille problem i et knæk, men jeg kunne se i sneen, at et rådyr var gået lige ud, der hvor sporet knækkede, så det var nok ikke så underligt at Frida hellere ville den vej.

1 kommentar:

Line S. Degn sagde ...

Hvor er det en fin baggrund du har fået lavet på bloggen! :)
Glæder mig til at se mine dejlige hundepiger (og dig) på fredag til et lynvisit :)
Og fedt med vejret! Jeg nyder det også! :D