søndag den 12. juni 2011

BREAKING NEWS - Frida har opnået 1. præmie på 400 meter/3 timer Schweissprøve i Skive

Så al vores træning har ikke været helt forgæves :o)
I bedste Hollywood-stil vil jeg benytte lejligheden til at takke mine trænere, Helle og Søren, og mine træningskammerater, Laila og Pia. Uden jer var det aldrig gået. Samtidig vil jeg ønske Helle tillykke med den flotte 1. præmie på 1000 meter/40 timer, som hun sled sig til i dag.

Til den nysgerrige læser kan jeg oplyse at sporet i dag var nummer 26 og at vi sammenlagt har gået 9600 meter spor.

3 kommentarer:

Lis sagde ...

Hvor er I bare dygtige. Et stort tillykke herfra.

Helle sagde ...

Hej Martin
Endnu engang stort tillykke med reultatet:) Dejligt, når den gode træning også kaster flotte resultater af sig:)

Anonym sagde ...

Bedre sent end aldrig: Stort tillykke fra Smørum til jer begge.