søndag den 7. december 2008

En herlig jagtweekend

Der ventes...Denne weekend har stået i jagtens tegn. Lørdag havde jeg Freja med på flyvestationsjagt, hvor hun arbejdede rigtig godt hele dagen. Hun fandt bla. en sneppe, som jeg kunne aflevere til en glad skytte, fik flere snepper på vingerne og eftersøgte et par tvivlsomme fugle. På trods af det lidt fugtige vejr, var det alt i alt en god dag.
Søndag var både Frida og Freja på jagt hos Jens i et pragtfuldt vejr. Det var første gang at Frida var med på drivjagt og det gik nogenlunde som jeg havde forventet: Hun løb rimelig langt ude, men havde dog hele tiden kontakt med mig, snuden blev brugt meget flittigt og heldigvis løb hun ikke i enden af Freja og de andre hunde hele tiden. Freja og jeg afsluttede dagen med et andetræk, hvor vi måtte nøjes med at se nogle ænder, men sådan er der jo så meget.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Dejlige billeder. Der er ingen tvivl om, at hundene har nydt det, ligeså meget som dig.
Mor