søndag den 31. august 2008

Så er den gal igen.

Mobiltelefonbillede af 'Fedtmule'Frida har tilsyneladende stadig ikke lært, at det ikke er særlig smart at smage på alting:
På vej til klargøring af weekendens Labrador B-prøve, drejede jeg bilen ind på en grusvej og dette plejer at få de medbragte hunde ud af deres skønhedssøvn og rejse sig op. Denne gang var ingen undtagelse, men da jeg kiggede i bakspejlet kunne jeg se, at Frida ikke så ud som hun plejer. Det var lidt svært at se helt nøjagtig, hvad der var galt mens jeg kørte, så da jeg stoppede bilen sprang jeg ud, åbnede for bagsmækken (på bilen) og her kunne jeg konstatere at Frida havde forvandlet sig til Fedtmule på køreturen, for hendes snude/overlæber var hævet helt vildt. Ved nærmere eftersyn kunne jeg se, at hun havde noget, der lignede et insektstik lige bag fortænderne i overmunden. Da hun ikke havde ondt, trak vejret fint og i øvrigt drønede rundt som hun plejer, besluttede jeg mig for at se tiden an og allerede inden vi kørte hjem igen et par timer senere, havde det meste af hævelsen lagt sig og næste morgen var det helt væk.
Hjemme i bryggerset fandt jeg en død hveps på gulvet, så mon ikke at det var forklaringen?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er for at gøre livet spæændende for dig, at Frida stadig forandre udseende:)
Godt det ikke blev værre.
Mor