fredag den 30. maj 2008

Sikke en fredag

Egentlig havde jeg planlagt, at dette indlæg skulle have handlet om Frida's 1 år's fødselsdag, hvor jeg fortalte om hvor langt vi er nået med træningen, men denne begivenhed er blevet overskygget af en knap så fornuftig hændelse. For Freja besluttede sig for at lave en mindre "Walkabout" omkring stedet, hvor de to sorte er blevet passet i denne uge, hvilket endte med en tur til et dyreinternat i Langbortistan (eller næsten da) og en seddel fra landbetjenten i postkassen.
For at gøre det hele perfekt, har jeg brugt det meste at dagen på at gå rundt i Bruxelles, mens jeg ventede på at kunne komme hjem.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen, sikke dog en redelighed. Jeg håber alt er under kontrol nu.
Mor

Martin sagde ...

Alt er under kontrol og der er ikke noget at mærke på Hudinine :o)

Martin sagde ...

Hilsen fra Midt- og Vestjyllans Politi:
Beskivelse af forseelsen
hundelovens § 12, stk. 1, jf. § 1, stk.1 og § 3, stk. 4, ved den 30. maj 2008 kl. 07.35 på Stadionvej 17, 7470 Karup J som besidder af en mindst 4 måneder gammel hund at have undladt at sørge for, at den bar halsbånd forsynenet med et skilt med besidderens navn og adresse, og undladt at drage omsorg for at den ikke stejfede om.