søndag den 21. oktober 2007

Retrieverdag i Skjern

Lænkehundene Freja og FridaFreja, Frida og jeg har været til Retrieverdag på Skjern træningsplads. Et meget hyggeligt arrangement, der i al sin enkelthed er en venskabelig, meget uofficiel, prøvelignende ting. Der var 4 poster, som man kunne prøve lige så mange gange man ville og efterfølgende var der præmier til de mest ulydige, de hurtigste, de dygtigste osv.
Freja deltog i klassen for øvede hunde og med et resultat på 53 point ud af 80 mulige, vil jeg beskrive det som en jævn præstation, der på ingen måde var prangende. Alle opgaver blev dog løst, så jeg er rimelig tilfreds :o)
Frida var kun med på en 'kigger' og det var vist rigeligt, for hun var meget træt da vi kom hjem.
Vejret var perfekt og der var rigtig god og hyggelig stemning hele dagen, så det var slet ikke så ringe endda.

Frida - Næsten 5 måneder

Jeg fik 'narret' Lise til at hjælpe med at få Frida til at stille op til fotografering.
Se flere billeder fra dagen her.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej "Tøser".
Hvor ser det hyggeligt og dejligt ud. Jeg er især vild med den brune han-lab.I har fået taget billed af. Whauu, hvor er han flot...
Men de sødeste er trods alt Jer to sorte tøser...
Hilsen en "Hunde-mor"

Anonym sagde ...

Jeg kan give "en Hunde-mor" fuldstændig ret - der er nogle dejlige sorte hunde.
Kærligst "En anden hundemor"